نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2617
-
الف
+

نسخه لایو اکشن کارتون محبوب «بامبی» به سینماها می آید

انیمیشن «بامبی» توسط کمپنی دیزنی به صورت لایو اکشن بازسازی می شود.

به گزارش آی فیلم 2، کمپنی دیزنی به تازگی اعلام کرده است که قرار است بازسازی لایو اکشن انیمیشن محبوب «بامبی» محصول سال ۱۹۴۲ میلادی را به سرانجام برساند.

«جنیوا رابرتسون-دوورت» فلمنامه نویس «کاپیتان مارول» و «لیندزی بیر» نویسنده «سیه‌را برجس بازنده است» همراه شده‌اند تا فلمنامه این پروژه را بنویسند.

همچنان «کریس و پل وایتز» از طریق کمپنی «دپث آف فیلد» تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده خواهند داشت.

لایو اکشن «بامبی» از همان تکنالوژی جلوه‌های تصویری واقع‌گرایانه‌ای استفاده می‌کند که اخیراً در بازسازی فلم های «کتاب جنگل» و «شیر شاه» مورد استفاده قرار گرفت تا داستان گوزنی را تعریف کند که با حیوانات دیگر دوست می‌شود و باید با مرگ مادرش به دست یک شکارچی کنار بیاید.

این در حالی است که فلم «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» در سال روان و پیش‌نمایش «۱۰۱ سگ خالدار» با عنوان «کروئلا» در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

همچنان «راب مارشال» هم نسخه‌ای لایو اکشن از «پری دریایی کوچولو» را با بازی «ملیسا مک‌کارتی»، «خاویر باردم» و «هالی بیلی» خواهد ساخت.

«رابرت زمکیس» نیز کارگردانی پروژه بازسازی لایو اکشن «پینوکیو» را عهده دار شده و «مارک وب» کارگردان نسخه لایو اکشن «سفید برفی و هفت کوتوله» خواهد بود.

از دیگر بازسازی‌های لایو اکشنی که در دست ساخت هستند می‌توان از «پیتر و وندی» بر پایه فلم انیمیشن «پیتر پن» دیزنی محصول سال ۱۹۵۳ میلادی به کارگردانی «دیوید لوری» نام برد.

هم اکنون فلم لایو اکشن «بامبی» نیز به جمع دیگر انیمیشن‌های دیزنی اضافه شده است.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر